גיבוש הצעת ערך כחלק מהמודל העסקי

גיבוש הצעת ערך כחלק מהמודל העסקי

מטרות סדנת "הצעת ערך" לחדד את יכולותיו של הצוות לנסח sustainable value proposition עבור חברה. בסיום הסדנה המשתתפים יוכלו לבנות הצעת ערך התואמת צרכים מזוהים ומאומתים של לקוח. אודות הסדנה הסדנה : "גיבוש הצעת ערך" מבוססת על מתודולוגית ה- Value proposition

סדנה בפיתוח מודלים עסקיים חדשניים

סדנה בפיתוח מודלים עסקיים חדשניים

סדנת מודלים עסקיים מבוססת על מתודולוגית  Business Model Canvas  שעוזרת להבין את האופן בו החברה מייצרת הכנסה ומעבירה ערך ללקוחותיה.  פשטות הגישה מאפשר לנסח רעיון עסקי חדש, לנתחו בפרמטרים שונים ולהציגו בפני מקבלי החלטות.  בכך היא מעודדת לייצר בארגון חשיבה חדשנית

סדנת חשיבה יצירתית שיטתית למנהלים ומהנדסים

סדנת חשיבה יצירתית שיטתית למנהלים ומהנדסים

מהנדסים ומנהלים מתמודדים עם בעיות הנדסיות וניהוליות מגוונות. רובן נפתרות בצורה מהירה וקלה, אולם חלקן חוזרות ונשנות  חרף המאמצים המושקעים בפתרונן. הסדנה לחשיבה יצירתית בפתרון בעיות הנדסיות מציגה גישה שיטתית לפתרון בעיות ומתמקדת בגישה הנקראת I-TRIZ למציאת פתרונות יצירתיים ובלתי

ניתוח סיבות שורש לבעיות

ניתוח סיבות שורש לבעיות

היכולת לנתח לעומק את הסיבות להיווצרות בעיה הנדסית היא אחת היכולות החשובות שמהנדס צריך לשלוט בבואו לנתח בעיה שאינה טריטוריאלית. מטרת הסדנה מטרת הסדנה היא להציג ולתרגל את השיטות הנפוצות, ולהציג גישה חדשה לניתוח שאינה מוכרת בתעשייה. גישות אלו משדרגות

חיזוי אירועי כשל

חיזוי אירועי כשל

אירוע מסוג "ברבור שחור" אינו ניתן לחיזוי באמצעות כלי החיזוי המקובלים בתעשייה כמו  FMEA ו- HAZOP . לצד יתרונם הרב, קשה להתעלם מחסרונם הבולט: יכולת הניבוי שלהם מסתמכת על נתוני עבר. כדי לחזות אירועים אלה ולהעריך את הסיכון להופעתם, מוטב לאמץ

פיתוח וניהול חדשנות בארגונים

פיתוח וניהול חדשנות בארגונים

בעשרים השנים האחרונות עסקיים רבים נעלמו מהנוף העסקי. קודאק אשר המציאה את הצילום הדיגיטלי התעכבה במימושה והתגמדה, דיגיטל – יצרנית המחשבים השנייה בגודלה בעולם נעלמה, מוטורולה החטיאה את מהפכת ה Smartphone והתפצלה, נורטל, שעד 2012 העסיקה 100,000 עובדים, לא זיהתה

עשרה סוגים של חדשנות

עשרה סוגים של חדשנות

המצגת "עשרה סוגים של חדשנות" מביאה פרשנות למודל המוכר והידוע של חברת הייעוץ דובלין. בעזרת הדוגמאות (המעודכנות לדצמבר 2019) תוכלו ללמוד על כיוונים שונים של חדשנות בארגון וליישם את החדשנות בשטח. עשרה סוגים של חדשנות from Rankup

מודל הכפפה להגדרה וניתוח ערוצי שיווק במודל העסקי

מודל הכפפה להגדרה וניתוח ערוצי שיווק במודל העסקי

מודל הכפפה לבחירת ערוצי שיווק לעסק מודל הכפפה, שפותח על ידי ד"ר דן הרמן, מסייע בבחירת ערוצי השיווק בבניית המודל העסקי. המודל מחלק את קהלי היעד לארבע קטגוריות (+1 כיוון שמודל הפיתוי והדרבון מאוד דומים). החלוקה היא על פי שני פרמטרים: רמת

המקרה המוזר של קודאק ומה אפשר ללמוד מזה על אסטרטגיית החדשנות

המקרה המוזר של קודאק ומה אפשר ללמוד מזה על אסטרטגיית החדשנות

הטרגדיה של קודאק קודאק הייתה חברת ענק ששלטה ב 80% משוק הצילום. כניסת טכנולוגיית הצילום הדיגיטלי שינתה את עולם הצילום, וחברת קודאק נשארה מאחור. אבל הטרגדיה האמתית שלה היא שפיתוח המצלמה הדיגיטלית נעשה דווקא במעבדות קודאק. סטיבן ששון הוא זה